FAQ

Q: Is er een minimale afname?

A: Nee, er is geen minimale afname. Je kunt 1 artikel te bestellen als je wilt.

 

Q: Is uw site veilig? Zult u mijn persoonlijke gegevens veilig?

A: Ja. Kunt u er zeker over de beveiliging van uw persoonlijke gegevens.Wij maken gebruik van beveiligde betaling gateways. Alle informatie wordt versleuteld door ons systeem automatisch.

 

Q: Wat zijn de mogelijke betalingsmethoden?

A: Visa Card, Mastercard, Western Union, Moneygram en Bank Transfer.Alle betalingen worden gedaan via een 100% beveiligde SSL-pagina (HTTPS). Wij bieden 5% -10% korting als je betalen met Western Union, Money Gram of bankoverschrijving.

 

Q: Zijn de stijlen hetzelfde als de foto's?

A: Ja, dan sturen wij de goederen als de foto laat zien. Soms kunt u variaties in kleur uit de beschrijvingen mee. Deze variatie wordt veroorzaakt door verschillen in beeldschermen, grafische kaarten etc,kan er klein kleurverschil tussen de producten die u ontvangen met foto's van de producten die u op de website zag zijn.

 

Q: Wat te doen als u geen e-mail van ons heeft ontvangen nadat u een bestelling plaatsen?

A: Als u een artikel te bestellen, maar je zult geen bevestiging e-mail binnen enkele uren van ons te ontvangen, kijk dan op de "Spam" categorie in uw e-mailclient e-mail om ervoor te zorgen dat geen van onze e-mails er uiteindelijk per ongeluk. Als het niet daar ook niet, mail ons dan.Wij zullen ervoor zorgen dat iemand van ons team terug te krijgen voor u en zal u helpen om het probleem op te lossen.Of u kunt de live support voor tijdige hulp komen.

 

Q: Hoe lang zal het duren voor de items te komen op uw opgegeven adres?

A: Vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst, zal het uw bestelling op te nemen 5-7 dagen aan uw deur te bereiken.We zullen er alles aan doen om het versnellen van de levering.Voor verdere verzendkosten informatie, bezoek onze Verzend Informatie pagina.

 

Q: Wat te doen als het item dat u bestelde een of andere manier beschadigd is?

A: Onze verzendkosten Team zal dubbel-box elk item en laat het zeer zorgvuldig door voordat de levering ervan.Dit is waarom het is zeer onwaarschijnlijk dat uw punt zal worden beschadigd.Niettemin, als dat gebeurt, dient u onze Customer Service onmiddellijk op de hoogte door middel van de "Contact" pagina. Wanneer u de beschadigde goederen te ontvangen, en je niet aan ons in 7 dagen, zullen wij uw accepteren ruil of terugbetaling.

 

Q: Hoe om uw bestelling te volgen?

A: Zodra we bevestigen dat uw bestelling is ontvangen en krijgen we de betaling,uw bestelling zal worden overgedragen aan de Scheepvaart Team,waar het zal worden geëtiketteerd, verpakt en verzonden.Over het algemeen wordt uw bestelling geleverd in 24-48 uur.Zodra we het schip het uit, sturen wij u een e-mail met de volledige scheepvaart details, inclusief de tracking-nummer en de website om uw bestelling te traceren.

 

Q: Wat te doen als er scheepvaart problemen en je nog steeds niet gekregen van uw bestelling?

A: Eerst weten dat het niet zal gebeuren in 99% van de gevallen.Echter, als om welke reden uw pakket ontbreekt / verdwenen sommige hoe,sturen wij u een vervangend pakket of teruggave van de betaling. Wij bieden een totaal verzekering op ontbrekende pakketten.

 

Q: Wat is uw retourbeleid?

A: Als u niet tevreden bent met onze producten, kunt u de items terug te keren naar ons binnen 7 dagen vanaf het moment dat u de items.Wij betalen u het geld dat wanneer wij het geretourneerde pakket. Maar we zullen de verzendkosten in rekening gebracht te houden. Voor meer informatie kunt u terecht op de pagina Shipping & Returns.

 

Belangrijke mededeling: We zullen terug object te nemen alleen als het foutloos zal zijn, in een ongebruikte toestand, en zal worden teruggegeven met de bijbehorende accessoires die werden gestuurd met het.

 

Q:uitwisselingen

A: Als een verkeerde item aan u is toegezonden om een onverklaarbare reden,of als de items die u ontvangen in een andere kleur dan degene die u heeft besteld,moet u onze klantendienst te informeren met het oog op een terugkerende adres te ontvangen.Als u de items te ontvangen, als u ons niet op de hoogte in 15 dagen, zullen we niet de beurzen te accepteren.

 

Q: Waarom zou ik bij u kopen?

A: * Hoge kwaliteit, hoge veiligheid en snelle levering gegarandeerd;
* Concurrerende prijzen zullen u veel besparen.
* Goederen zal sturen binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling;
* Het duurt 5-7 werkdagen voor de levering;
* U zult volledige terugbetaling wanneer het item is niet beschikbaar in de voorraad te krijgen;
* Meer items je koopt, hoe meer korting je krijgt;
* Zowel de groothandel en de detailhandel zijn van harte welkom

 

Let op: als u nog steeds niet gevonden uw antwoord na het lezen van deze pagina, gelieve ons te contacteren.